Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Ερνάντεζ: Εφιαλτική η επίθεση, αλλά παραμένω



Για την επίθεση που δέχθηκε από αγνώστους μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Παλέρμο ο Αμπελ Ερνάντεζ, ευχαριστώντας παράλληλα τους ανθρώπους του ιταλικού συλλόγου για την στήριξή τους
Μετά την απογευματινή προπόνηση της Τετάρτης (16/02) άγνωστοι πλησίασαν το αυτοκίνητο του Ερνάντεζ, του έβαλαν ένα όπλο στο στόμα και του απέσπασαν τα χρυσαφικά και το ρολόι που φορούσε. Ο ίδιος, όπως ήταν φυσικό, έπαθε σοκ από την επίθεση: "Ηταν τραγικές στιγμές. Το περιστατικό συνέβη στις 6 το απόγευμα μετά την προπόνηση, ενώ ήμουν μόνος μου στο αυτοκίνητο. Ηταν πραγματικά μία απαίσια ημέρα.
Ευτυχώς, οι γονείς μου μένουν πλέον στο Παλέρμο και μπορούσαν να με στηρίξουν. Η παρουσία τους ήταν πραγματικά πολύ σημαντική για εμένα", δήλωσε ο 20χρονος άσος και στην συνέχεια ευχαρίστησε τους ανθρώπους του συλλόγου για την στήριξή τους:
"Θέλω να ευχαριστήσω ξανά τον σύλλογο που με στηρίζει. Είμαι χαρούμενος στην Παλέρμο. Ποτέ δεν είχαν προβλήματα με την πόλη. Ηταν απλά ένα ατυχές περιστατικό. Οι άνθρωποι έχουν ήδη εκφράσει την συμπαράστασή τους και θέλω να τους ευχαριστήσω ξανά για την αγάπη τους.
Στόχος μου τώρα είναι να επιστρέψω αμέσως στο γήπεδο και να σκέφτομαι τον αγώνα με την Μπολόνια, που είναι πραγματικά σημαντικός για το πρωτάθλημά μας".
Στο περιστατικό αναφέρθηκε και ο πρόεδρος του ιταλικού συλλόγου, Μαουρίτσιο Τζαμπαρίνι: "Είναι ταπεινωτικό για το Παλέρμο, αλλά θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε πόλη. Οι παραβάτες βλέπουν τους παίκτες και σκέφτονται ότι έχουν χρήματα και κοσμήματα. Το Παλέρμο θα πρέπει να προβληματιστεί σχετικά με αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου