Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ο Φερνάντο Αγκουέρο αποκάλυψε ότι θα γνωρίζει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του μετά το τέλος του Κόπα Αμέρικα



"Όταν θα τελειώσει το Κόπα Αμέρικα θα ξεκαθαρίσει το μέλλον μου", τόνισε ο επιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης, ο οποίος αποτελεί αυτό το καλοκαίρι αντικείμενο φιλονικίας μεταξύ μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων (σ.σ Γιουβέντους, Ρεάλ Μαδρίτης και Μάντσεστερ Σίτι), και συνέχισε:

"Εγώ σκέφτομαι μόνο τη νίκη στο παιχνίδι της Τετάρτης κόντρα στην Κολομβία, για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν οι εκπρόσωποί μου.

Ήλπιζα να γνωρίζω πριν την έναρξη της διοργάνωσης το όνομα της επόμενης ομάδας μου, αλλά αυτή η κατάσταση δεν με αποσπά".


Όσο για τα τεράστια ποσά που φημολογείται πως είναι διατεθειμένες να δώσουν Γιουβέντους και Ρεάλ για να τον αποκτήσουν, ο μοναδικός μέχρι τώρα σκόρερ της "αλμπισελέστε" στο Κόπα Αμέρικα (σκόραρε στο 1-1 της πρεμιέρας με τη Βολιβία) δεν φάνηκε να... αγχώνεται ιδιαίτερα.

"Οι διαπραγματεύσεις δεν είναι απλές, αλλά με αυτά ασχολείται ο μάνατζέρ μου. Εάν προσφέρουν 30, 35, ή 40 εκατομμύρια ευρώ δεν με αφορά, η απόφαση είναι της Ατλέτικο.

Αυτή τη στιγμή προτιμώ να μην ξέρω κάτι, η σκέψη μου είναι αποκλειστικά στην Εθνική Αργεντινής και στο πως θα πάρει τη νίκη την Τετάρτη", κατέληξε ο 23χρονος φορ των "ροχιμπλάνκος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου