Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ο Αριέλ Ορτέγκα θα αγωνιστεί δανεικός για 6 μήνες στην Ολ Μπόις

Ο Αριέλ Ορτέγκα θα αγωνιστεί δανεικός για 6 μήνες στην Ολ Μπόις, καθώς δεν τον χρειάζονται στην Ρίβερ Πλέιτ

Οι "Millonarios" έχουν στόχο να επιστρέψουν στην κορυφή στο Clausura που ξεκινά τον Φεβρουάριο και ο 36άχρονος δεν ήταν στα πλάνα.

"Οι φίλαθλοι της Ρίβερ Πλέιτ ξέρουν ότι δεν τους προδίδω, κάποιοι από την ομάδα με πολέμησαν, αλλά ο κόσμος ξέρει την αλήθεια", τόνισε ο Ορτέγκα κατά την παρουσίασή του.

"Θέλω να παίξω, νιώθω καλά και χρειάζομαι να βρίσκομαι στο γήπεδο. Η Ολ Μπόις είναι μία ομάδα που μου άνοιξε την πόρτα και μου επέτρεψε να είμαι χαρούμενος ξανά".

"Θα είμαι πάντα ευγνώμων και θα κάνω να πάντα να ανταποδίδω την πίστη και την αγάπη που μου έδειξαν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου