Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ρουτζιέρης: "Υπερήφανος για τους παίκτες μου"

Ο Πέτρος Ρουτζιέρης θέλησε να συγχαρεί τους ποδοσφαιριστές του κατά την διάρκεια των δηλώσεων του στην συνέντευξη Τύπου μετά το ματς με τον Ατρόμητο.

Οι παίκτες του Διαγόρα παρουσίασαν το καλύτερο δυνατό τους αγωνιστικό πρόσωπο παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

"Θα το πω πάλι ότι είμαι πολύ υπερήφανος που έχω αυτούς τους ποδοσφαιριστές γιατί πραγματικά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, παρά τα προβλήματα που έχουμε. Να μην ξεχάσω να πω ότι είμαι περήφανος και για τους συνεργάτες μου και προσπαθούμε για το καλύτερο. Το σημερινό ήταν επιβράβευση. Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.

Αγωνιστικά είπαμε ότι σε αυτό το παιχνίδι θα το ευχαριστηθούμε. Παίζαμε με μία πολύ καλή ομάδα και δείξαμε ένα αρκετά καλό πρόσωπο. Εάν ήμασταν τυχεροί το πέναλτι και ήμασταν μπροστά στο σκορ, το ματς μπορεί να είχε διαφορετική τροπή.

Ο αντίπαλος ήταν καλύτερος από εμάς, έχει καλύτερους ποδοσφαιριστές. Αξίζουν συγχαρητήρια στον Δώνη. Να δώσω και πάλι συγχαρητήρια στους παίκτες μου και να ευχηθώ καλή συνέχεια και στο πρωτάθλημα στον Ατρόμητο"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου