Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Έτοιμοι για το άλμα

Ο Γιώργος Γεωργιάδης και ο Δημήτρης Ανάκογλου αποτελούν δύο από τα ταλέντα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Τα ονόματα τους φιγουράρουν στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων το τελευταίο χρονικό διάστημα.


Γεωργιάδης

Οι δύο νεαροί άσοι μίλησαν στην εφημερίδα "Eξέδρα" για τα όσα ζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα και το όνειρο τους να αγωνιστούν σε μία μεγάλη ομάδα.

Τονίζουν ότι πρωταρχικός στόχος τους είναι η παραμονή της ομάδας του Πανσερραϊκού στην κατηγορία και ευελπιστούν στο άμεσο μέλλον να πάρουν την μεταγραφή που επιθυμούν.

Για μεταγραφή τους σε μία από τις ομάδες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον.

Γ. Γεωργιάδης: 
"Την παρούσα χρονική στιγμή το μυαλό μου βρίσκεται κυρίως στον Πανσερραϊκό. Η ομάδα μου είναι σε δύσκολη βαθμολογική θέση και δίνει μάχη για την παραμονή στην Σούπερλίγκα. Θα ήταν ψέματα πάντως, αν έλεγα ότι δεν σκέφτομαι το μεγάλο άλμα, την τρέχουσα μεταγραφική περίοδο. Απλά προσπαθώ να είμαι συγκεντρωμένος σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερα βαθμό στις αγωνιστικές υποχρεώσεις με τον Πανσερραϊκό. Χαίρομαι που έχω σκοράρει στα τελευταία παιχνίδια κόντρα σε τρεις από τις μεγαλύτερες ομάδες (ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός) και επιδίωξη μου είναι να συνεχίσω να σημειώνω γκολ".

Δ. Ανάκογλου: "Ποιος ποδοσφαιριστής δεν θα ένιωθε κολακευμένος από το ενδιαφέρον μιας μεγάλης ομάδας και δεν θα το σκεφτόταν; Ασφαλώς υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου η ιδέα μιας μεταγραφής. Αυτή την στιγμή φοράω την φανέλα του Πανσερραϊκού και πρωταρχικός μου στόχος είναι να βοηθήσω να πετύχει τον στόχο της παραμονής".

Αισθάνεστε ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για να πραγματοποιήσετε το μεγάλο βήμα;

Γ. Γεωργιάδης: "Ύστερα από πέντε χρόνια θητείας στον Πανσερραϊκό, πράγματι αισθάνομαι έτοιμος για το μεγάλο άλμα. Νιώθω ώριμος ποδοσφαιρικά και θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε έναν μεγαλύτερο σύλλογο. Αυτό είναι όμως κάτι που το χειρίζεται ο Πανσερραϊκός που έχει τα δικαιώματα μου, και οι μάνατζέρ μου".

Δ. Ανάκογλου: "Αν και έχω χάσει αρκετά παιχνίδια και δεν έχω πάρει αυξημένο χρόνο συμμετοχής τη φετινή σεζόν, θεωρώ ότι  μπορώ να ανταπεξέλθω στην πρόκληση της συμμετοχής μου σε μία μεγάλη ομάδα".

Τι ρόλο θα παίξουν στην απόφαση σας σχετικά με την επιλογή του επόμενου ποδοσφαιρικού σταθμού οι ευκαιρίες συμμετοχής που θα έχετε στην καινούρια σας ποδοσφαιρική ομάδα;

Γ. Γεωργιάδης: "Παίζει πρωτεύοντα ρόλο όχι μόνο στην δική μου περίπτωση, αλλά για όλους τους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι θέλουν να γνωρίζουν ότι θα παίξουν εκεί που θα πάνε και πως δεν θα... σκουριάσουν στο πάγκο και την εξέδρα. Τι να την κάνω την μεγάλη μεταγραφή να πρόκειται να μην παίξω; Σε αυτή την περίπτωση η ιστορία πηγαίνει μπούμεραγκ και σε πηγαίνει πίσω... Επιθυμία μου είναι να πάω σε έναν σύλλογο όπου θα έχω χρόνο ευκαιρίες συμμετοχής, προκειμένου να δείξω την αξία μου".

Δ. Ανάκογλου: "Δεν είναι εύκολο να καθιερωθεί ένας νεαρός παίκτης που που έρχεται από την επαρχία σε έναν από τους μεγάλους συλλόγους. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, βλέπουμε ακόμη και σε αυτές τις ομάδες να παίρνουν χρόνο συμμετοχής μικρού σε ηλικία ποδοσφαιριστές. Και αυτό δίνει κίνητρο σε όλα τα νέα παιδιά να δουλέψουν, έτσι ώστε να βγάλουν τον καλύτερο τους εαυτό και να διεκδικήσουν μια μεγαλύτερη μεταγραφή".

Η σκέψη για μεταγραφή στο εξωτερικό.

Γ. Γεωργιάδης: "Για κάθε Έλληνα παίκτη είναι μεγάλο δέλεαρ να κάνει καριέρα στο εξωτερικό. Ποιος στα αλήθεια δεν το θέλει και δεν το ονειρεύεται. Τη δεδομένη χρονική στιγμή, ωστόσο προτεραιότητα μου αποτελεί η μεταγραφή σε ελληνική ομάδα".

Δ. Ανάκογλου: "Ναι, το έχω σκεφτεί μαζί με τους μάνατζέρ μου, Παύλο Τοπίδη και Κώστα Στάμτσιο, και δεν το κρύβω ότι θα άρεσε. Νομίζω ότι είναι πολλαπλά τα οφέλη που έχει να αποκομίσει ένας ποδοσφαιριστής από τη συμμετοχή του έστω και για ένα μικρό χρονικό διάστημα μακριά από την Ελλάδα. Γιατί, όχι να μου δοθεί η ευκαιρία να ζήσω και εγώ κάποια στιγμή στο μέλλον αυτή την εμπειρία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου