Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Επαλέ: Πολύ χαρούμενος που επιστρέφω

Την χαρά του που επιστρέφει στην Θεσσαλονίκη και τον Ηρακλή εξέφρασε ο Ζοέλ Επαλέ, κατά την άφιξη του στο αεροδρόμιο Μακεδονία. Ο καμερουνέζος μέσος τόνισε ότι ήθελε να επιστρέψει από το καλοκαίρι, αλλά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε τότε ο Γηραιός δεν το επέτρεψαν, ενώ παράλληλα εξέφρασε την επιθυμία να τελειώσει την καριέρα του στο Καυτανζόγλειο.

Για μένα είναι σαν χθες που έπαιζα στον Ηρακλή. Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν είναι μεγάλη η απουσία μου και μακάρι να πάνε όλα καλά, όπως είχαν πάει και πριν τέσσερα χρόνια. Οταν είχε τελειώσει το συμβόλαιό μου με την Μπόχουμ, ήθελα να γυρίσω, αλλά το καλοκαίρι υπήρχαν προβλήματα με τον Ηρακλή, γιατί δεν ήξεραν τι θα γινόταν με την κατηγορία.
Εκανα υπομονή αλλά δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Στο Αζερμπαϊτζάν είχα πολύ καλό συμβόλαιο, αλλά δεν ένιωθα καλά και ζήτησα πάλι να γυρίσω πίσω", είπε αρχικά ο Επαλέ και συνέχισε, αναφερόμενος στον φετινό Ηρακλή:
"Μετά μάθαινα ότι πάει καλά. Στα τελευταία παιχνίδια έπεσε λίγο ο ρυθμός, αλλά αυτό γίνεται στο ποδόσφαιρο και ελπίζω να αλλάξει και πάλι τώρα".
Οσο για το κατά πόσο έτοιμος είναι να τεθεί άμεσα στη διάθεση του Μαρίνου Ουζουνίδη, είπε: "Είμαι πάντα έτοιμος, αλλά δεν είμαι άνθρωπος για πολλά λόγια. Η δική μου απάντηση είναι πάντα στο γήπεδο. Την αγάπη του κόσμου τη νιώθω συνέχεια. Εχω φίλους στο facebook και μου το δείχνουν και εκεί.
Είμαι χαρούμενος που γυρίζω πίσω για να τα δώσω όλα για τον κόσμο. Μου έλειψε πολύ η ζωή στη Θεσσαλονίκη, η αγάπη του κόσμου. Γι' αυτό και ήθελα να γυρίσω πίσω και μακάρι να πάνε όλα καλά και να κλείσω εδώ την καριέρα μου. Στον Ηρακλή νιώθω σαν να είμαι στο σπίτι μου".
Πλήγμα με Παπαστεριανό
Στο αγωνιστικό κομμάτι, η προετοιμασία για το παιχνίδι με την Καβάλα ξεκίνησε την Τρίτη (18/1), με ένα άσχημο νέο για τον τεχνικό του Γηραιού, αφού ο Μανώλης Παπαστεριανός θα μείνει εκτός αγωνιστικών χώρων για περίπου ένα μήνα!
Τα αποτελέσματα της μαγνητικής τομογραφίας, στην οποία υποβλήθηκε ο 23άχρονος επιθετικός, έδειξαν ότι έχει ρήξη στον έσω πλάγιο σύνδεσμο, που σημαίνει ότι ο έλληνας μέσος θα μείνει εκτός δράσης για περίπου ένα μήνα.
Από εκεί και πέρα, θεραπεία έκανε και ο Στζοτ, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Μάρα, η κατάσταση του οποίου όμως δεν εμπνέει ιδιαίτερη ανησυχία.
Η προπόνηση, πάντως, ξεκίνησε με καθυστέρηση περίπου μιας ώρας, αφού οι παίκτες δέχθηκαν στα αποδυτήρια των εγκαταστάσεων της Μίκρας την... επίσκεψη των διοικούντων και συζήτησαν για την πορεία της ομάδας.
Τέλος, στη σύσκεψη για να μέτρα ασφάλειας του παιχνιδιού με την Καβάλα στο Ανθή Καραγιάννη, αποφασίστηκε να δοθούν 2.000 εισιτήρια στον Ηρακλή για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των οπαδών του.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου