Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ο Ιβάν Ρούσεφ αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ

Στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε ότι είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα αγωνιστεί στον ΟΦΗ και μαζί με τους συμπαίκτες του θα προσπαθήσουν να ανεβάσουν τον ΟΦΗ στην Σούπερλίγκα.

"Με τις κατάλληλες προσπάθειες του Νίκου Μαχλά, αλλά και τη δική μου προσπάθεια, γιατί ειλικρινά πάσχισα για να έρθω στον ΟΦΗ, έρχομαι στην ομάδα με πολύ όρεξη και μεγάλη διάθεση για να ανεβάσουμε την ομάδα στη Superleague, εκεί της αξίζει να είναι. Είμαι 11 χρόνια στην Ελλάδα, πάντα συμπαθούσα τον ΟΦΗ και ήθελα να αγωνιστώ σε αυτή την ομάδα.

Ευχαριστώ πολύ και τον κόσμο για την συμπάθεια που μου δείχνει και να ξέρει ότι και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω ότι μπορώ καλύτερα για να πάει η ομάδα εκεί που τις αξίζει. Είναι η τρίτη φορά που ενδιαφέρθηκε ο ΟΦΗ για μένα, καθώς και τότε που ήμουν στον Λεβαδειακό και έπεσε, ήταν να έρθω στον ΟΦΗ, όπως και αυτό το καλοκαίρι. Τώρα όμως τρίτωσε το καλό και τέλος καλό όλα καλά".

Μιλώντας για την εικόνα που έχει για τον ΟΦΗ, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, τόνισε: "Ο ΟΦΗ έχει πάρα πολύ καλούς ποδοσφαιριστές, παίζει σε ένα δύσκολο πρωτάθλημα, αλλά πιστεύω ότι όλοι ενωμένοι και με δουλειά μπορούμε να πετύχουμε το στόχο μας". 

Απαντώντας για τα κολακευτικά σχόλια που έχουν γίνει για αυτόν από τον Παύλο Δερμιτζάκη, ο Ρούσεφ ανέφερε: "Με τον Δερμιτζάκη έχουμε συνεργαστεί δυο χρόνια και τον ευχαριστώ πολύ για τα καλά του λόγια. Είναι ένας εξαιρετικός προπονητής και του εύχομαι το καλύτερο".

Κλείνοντας, μίλησε για τον μοναδικό στόχο με τον οποίο έρχεται στον ΟΦΗ: "Ο στόχος δεν είναι άλλος από την άνοδο, είναι ο μοναδικός που έχουμε. Θέλουμε τον κόσμο της ομάδας να είναι δίπλα μας, να υποστηρίξει την προσπάθεια που θα κάνουμε, γιατί τον έχουμε ανάγκη, είναι η δύναμη του ΟΦΗ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου