Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Το κόκκινο όνειρο του Φέτελ



Ο Σεμπάστιαν Φέτελ επανέλαβε την επιθυμία του να αγωνιστεί μια μέρα με τα χρώματα της Ferrari, επιμένοντας πάντως πως αυτή τη στιγμή δεν σκέφτεται να αποχωρίσει από την Red Bull.

Είμαι χαρούμενος στην Red Bull, αλλά ονειρεύομαι την Ferrari", δήλωσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 στην Gazzetta dello Sport, για να συμπληρώσει με χιούμορ: "Θα πλήρωνα ένα χρόνο διακοπές στον Αλόνσο για να έχω το κόκκινο μονοθέσιο".
Σε άλλες δηλώσεις του στο περιοδικό Libero, είπε: "Θα ήθελα να ήμουν στο βάθρο της Μόντσα με την Ferrari. Ελπίζω μια μέρα να είμαι με την ομάδα από το Μαρανέλο. Ωστόσο είμαι χαρούμενος να μείνω στην Red Bull και ακόμα και τώρα υπάρχουν πολλοί ιταλοί που με υποστηρίζουν".
Το συμβόλαιο του Φέτελ με την Red Bull λήγει στο τέλος της φετινής σεζόν, ωστόσο υπάρχει ρήτρα αυτόματης επέκτασής του για άλλον ένα χρόνο, εφόσον ο 23χρονος γερμανός πιάσει ορισμένους αγωνιστικούς στόχους το 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου