Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Βαλβέρδε: "Δέκα τελικοί για κούπα"



Το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ είναι παρελθόν και ζητάει από τους παίκτες του να επικεντρώσουν όλοι τους την προσοχή στο ματς με την ακριτική ομάδα.

Θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο συγκεκριμένο ματς υποστήριξε ότι πρόκειται για έναν τελικό, κατά την ομιλία του στην προπόνηση του Σαββάτου.

"Είναι πολύ σημαντικό το παιχνίδι με την Ξάνθη. Με αυτό το ματς ξεκινάει μία σειρά δέκα αγώνων εώς το τέλος της χρονιάς, που θα είναι δέκα τελικοί για μας. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να πάρουμε τη νίκη. Πρέπει να ξεχάσουμε τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ και τον αποκλεισμό από το κύπελλο.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από την αρχή της χρονιάς βασικός στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Μπορεί να χάσαμε ένα στόχο, αλλά δεν μπορούμε να μείνουμε σε αυτό, πρέπει να επικεντρωθούμε στην προσπάθεια που κάνουμε να κερδίσουμε τον τίτλο", ήταν τα λόγια του Ισπανού τεχνικού προς τους παίκτες του.

Τζιμπούρ: "Θα τα δώσω όλα για τον Ολυμπιακό"

Την υπόσχεση να τιμήσει τη φανέλα του Ολυμπιακού και να δώσει τον καλύτερο εαυτό του για να βοηθήσει τη νέα του ομάδα, έδωσε σε συνέντευξή του ο Ράφικ Τζιμπούρ. Ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός των «ερυθρόλευκων», μίλησε στην εφημερίδα "Stadio by Metro" και αναφέρθηκε τόσο στους Πειραιώτες, όσο και στον εαυτό του.

Για τον χαρακτηρισμό "τρομοκράτης": "Αγωνιστικά, πρέπει να είμαι τρομοκράτης για τις αντίπαλες άμυνες. Σαν άνθρωπος όμως όχι. Είμαι απλά ειλικρινής".

Για το αν προτιμά να εκφράζει τη γνώμη του χωρίς να το σκεφτεί: "Λέω τη γνώμη μου γιατί θέλω να ζω σε έναν κόσμο δίκαιο. Δεν μου αρέσουν τα δήθεν. Από εκεί και πέρα, εξαρτάται από την περίπτωση. Το καλύτερο είναι να βρίσκεις τη μέση λύση. Αν μπορώ να βρω τη χρυσή τομή, θα το κάνω. Υπάρχουν στιγμές που πρέπει να έχεις το θάρρος της γνώμης σου και άλλες που πρέπει να το βουλώνεις".

Για το πώς νοιώθει στον Ολυμπιακό: "Αγωνίστηκα ελάχιστα με τον Ολυμπιακό Βόλου και οι προπονήσεις που έχω κάνει είναι πολύ λίγες, όμως μπορώ να πω ότι αισθάνομαι μεγάλη ευχαρίστηση. Αρχίζω να καταλαβαίνω τι θα πει να παίζεις για τον Ολυμπιακό και μου αρέσει".

Για το πώς περιμένει το πρώτο παιχνίδι στο Φάληρο: "Ήδη έχω αισθανθεί πολλή ζεστασιά από την υποδοχή του. Περιμένω όσο τίποτα να αγωνιστώ σε ένα κατάμεστο Καραϊσκάκη και να τους έχω για πρώτη φορά με το μέρος μου. Γενικά αποδίδω καλύτερα υπό πίεση. Όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο καλύτερα αισθάνομαι.

Στο Καραϊσκάκη δημιουργείται πιεστική ατμόσφαιρα στους ποδοσφαιριστές. Προτιμώ όμως να με πιέζουν σαν παίκτη της ομάδας τους παρά ως αντίπαλο. Ο κόσμος είναι ο δωδέκατος παίκτης μας. Και όταν ακόμη έπαιζα στην ΑΕΚ, συχνά με πλησίαζαν οι φίλαθλοι και μου ζητούσαν να υπογράψω στην ομάδα. Αναγνωρίζουν ότι δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και αυτό με ευχαριστεί".

Για την πρώτη του εμπειρία με τον Ολυμπιακό στον Βόλο: "Ήταν σημαντική. Ήταν το ντεμπούτο. Ένα εκτός έδρας παιχνίδι που οι φίλαθλοί μας το έκαναν να μοιάζει σαν να έγινε στην έδρα μας. Χρειάζομαι ακόμη δουλειά στη φυσική μου κατάσταση, αλλά οι συμπαίκτες μου με έχουν κάνει να αισθάνομαι σαν να παίζω χρόνια στον Ολυμπιακό".

Για το τι θα κάνει για να ευχαριστήσει τον κόσμο: "Αυτό που κάνω πάντα. Θα τιμήσω τη φανέλα που φορώ και θα είμαι πολύ περήφανος για την ερυθρόλευκη. Θα δώσω το 100% και θα υπηρετήσω την ομάδα μου. Ήρθα για να δώσω το κάτι παραπάνω και αυτό ακριβώς θα κάνω. Τη δουλειά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου