Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Ο Κάρλο Αντσελότι ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να παραιτηθεί από την τεχνική ηγεσία



Το νέο "χαστούκι" αυτή την φορά με τον αποκλεισμό στο Κύπελλο Αγγλίας από την Έβερτον, ήρθε για να "φουντώσει" τα σενάρια περί αλλαγής στον πάγκο των "μπλε".

Παρότι στην πρώτη σεζόν, ο Ιταλός οδήγησε την Τσέλσι στο νταμπλ, φέτος η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική καθώς και στο πρωτάθλημα η ομάδα είναι 12 βαθμούς μακριά από την πρωτοπόρο Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ποτέ δεν τα έχω παρατήσει, δεν έχω παραιτηθεί ή έφυγα και δεν θα το κάνω τώρα. Δεν πρέπει να σκεφτώ τη θέση μου. Ο ιδιοκτήτης είναι εκείνος που θα αποφασίσει για τη θέση μου, όχι εγώ", είπε χαρακτηριστικά ο Κάρλο Αντσελότι και πρόσθεσε:

"Πρέπει απλά να δουλέψω και να προσπαθήσω για το καλύτερο. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, πρέπει να είναι σε θέση να κοουτσάρεις αυτή τη στιγμή με αυτοπεποίθηση".

Όσο για το Τσάμπιονς Λιγκ και τις αναμετρήσεις με την Κοπεγχάγη για τους "16" της διοργάνωσης, είπε:

"Το Τσάμπιονς Λιγκ δεν είναι εύκολο αλλά προσφέρει κίνητρο σε όλους μας.Πρέπει να έχουμε την κατάλληλη πίεση. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε την Κοπεγχάγη.Έχουμε 180 λεπτά να νικήσουμε το παιχνίδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου