Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Κούγιας: "Εκδίκηση μέσα στο γήπεδο"



Στην επίθεση πέρασε την Πέμπτη (17/12) ο ισχυρός άνδρας της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας ενόψει του ντέρμπι της 21ης αγωνιστικής του 1oυ ομίλου της Football League 2 με τον Παναιγιάλειο. Στην ανακοίνωση την οποία εξέδωσε ο μεγαλομέτοχος του συλλόγου της Πάτρας, συνέστησε αυτοσυγκράτηση στους οπαδούς της ομάδας, ενώ προέτρεψε τους ποδοσφαιριστές της Παναχαϊκής να πολεμήσουν μες στο γήπεδο ώστε να πάρουν εκδίκηση για τα όσα συνέβησαν στο ματς του πρώτου γύρου στο Αίγιο. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αλέξη Κούγια:

Λίγες μέρες πριν από το ιδιαίτερα κρίσιμο παιχνίδι της ομάδας μας με την ιστορική ομάδα του Παναιγιάλειου θέλω να κάνω την εξής δήλωση: Θέλω να ζητήσω απ' όλους τους οπαδούς μας αυτοσυγκράτηση. Δεν έχω ξεχάσει ούτε εγώ ούτε έστω και ένας από τους οπαδούς μας το τι έκαναν ο Δημητριάδης, ο Δημητρίου, ο Παπαπέτρου, ο Ρέλλας και ο Νικολακόπουλος πέρυσι για να μην ανέβει η Παναχαϊκή κατηγορία.

Eχω στα χέρια μου όλα τα στοιχεία, με ποιους μιλούσαν κάθε μέρα και τι συνεννοούνταν ο Δημητριάδης, ο Δημητρίου και ο στενός φίλος τους και λογιστής Παπαπέτρου. Έχω μάθει για τους πανηγυρισμούς τους όταν χάσαμε στην Ζάκυνθο, δεν ξεχνάω τίποτα. Eχω ζήσει προσωπικά την επίθεση και τους εξευτελισμούς του Στάικου και την προσπάθεια του να με χτυπήσει στον αγώνα με την Αγία Παρασκευή.

Eχω ζήσει την συμπεριφορά του Γιώργου Χελάκη που ξέχασε ότι εγώ ανέβασα τον Παναιγιάλειο όταν τους έδωσα τον Κουσκουνά και προτίμησε να δώσει τον Παύλο Μητρόπουλο στον Ολυμπιακό Βόλου παρά το ότι εγώ του έδινα περισσότερα χρήματα. Eχω ζήσει την απάνθρωπη συμπεριφορά του Λίτσου στον Κυβελίδη στον πρώτο γύρο.

Παρ' όλα αυτά όμως επειδή είμαστε αυτή η Παναχαϊκή των τελευταίων δυο χρόνων που παλεύει τίμια μέσα στους αγωνιστικούς χώρους και δεν θα γίνει ποτέ Παναιγιάλειος του Μπέλα και των υπολοίπων που στο μυαλό τους έχουν μόνο το πονηρό, ζητώ απ' όλους τους οπαδούς μας την ώρα του αγώνα να τα ξεχάσουν όλα και να δείξουν αυτοσυγκράτηση. Eχω και εγώ μερικές φορές ξεπεράσει τα όρια και το έχω μετανιώσει μετά.

Πρέπει όλοι να θυμόμαστε ότι έχουμε ιστορία 120 χρόνων και είμαστε η πρώτη ομάδα της περιφέρειας που έπαιξε σε Ευρώπη. Οι μόνοι που δεν θέλω να ξεχάσουν αυτά που έχουμε υποστεί από τον Παναιγιάλειο και τους ανθρώπους του είναι οι ποδοσφαιριστές και οι προπονητές μας. Αυτοί έχασαν από τον Παναιγιάλειο και τους ανθρώπους του αυτό που κέρδισαν στους αγωνιστικούς χώρους, την άνοδο στην Β' Εθνική. Αυτοί θέλω να έχουν πόλεμο για 90 λεπτά μέσα στο γήπεδο.

Οι οπαδοί μας πρέπει να υποδεχτούν τους οπαδούς του Παναιγιάλειου με τον καλύτερο τρόπο και ας μας πετούσαν αυτοί πέτρες στον πρώτο γύρο. Εμείς στην Παναχαϊκή θα διδάξουμε ήθος και πολιτισμό στην εξέδρα, δεν θα κάνουμε στα αποδυτήρια αυτά που έκαναν ο Ρέλλας και ο Παπαδόπουλος στα αποδυτήρια στο Αίγιο και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε την εκδίκηση μας μέσα στο γήπεδο.

Μέσα στο γήπεδο θα τιμωρηθούν οι μαγκιές του Στάικου και του Λίτσου και η αλητεία του Παπαδόπουλου.

Υ.Γ. Τον Σιώκο τον περιμένω εγώ ο ίδιος για να μου τα πει προσωπικά αυτά που έλεγε για εμένα στον αγώνα με τον Αίαντα Σαλαμίνας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου