Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Νταλγκλίς: Με ενδιαφέρουν οι παίκτες μου



Ακόμα και οι δηλώσεις μετά το ντέρμπι του Στάμφορντ Μπριτζ ανάμεσα στη Τσέλσι και την Λίβερπουλ περιστράφηκαν γύρω από τον Φερνάντο Τόρες, παρά τη μεγάλη νίκη των Reds
Οπως είναι λογικό, ο Κένι Νταλγκλίς ήταν χαρούμενος για την επιτυχία της ομάδας του. "Οι παίκτες προσέγγισαν το παιχνίδι πολύ επαγγελματικά και δεν νομίζω ότι φταίει η παρουσία του Τόρες γι` αυτό. Το κίνητρο για εμάς ήταν να πάρουμε το τρίποντο, όπως και κάναμε. Ο,τι θέλουν να κάνουν άλλοι με τη ζωή τους αφορά μόνο αυτούς".

Ο τεχνικός των Reds ρωτήθηκε και για τον Τόρες, στον οποίο, όμως, δεν θέλησε να αναφερθεί. "Ηρθα εδώ για να κερδίσω τους τρεις πόντους και δεν θα μου έκανε διαφορά αν έπαιζε ο Αντσελότι μπροστά. Η προσωπική αντίθεση δεν μετρά για εμένα. Ο Τόρες είχε μόνο ένα σουτ, το οποίο μπλόκαρε ο Κάραχερ, αλλά δεν είμαι εδώ για μιλάω για άλλους παίκτες, αλλά για τους δικούς μου".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου