Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Η πρωτότυπη εξάτμιση της Renault



Ο επικεφαλής της Renault, Ερίκ Μπουγιέ, παραδέχτηκε ότι η ομάδα του παίρνει ένα ρίσκο με το ιδιόμορφο σύστημα εξάτμισης της R31, μια κίνηση που ο ίδιος, ωστόσο, πιστεύει πως θα αποδώσει καρπούς
Σε αντίθεση με το παραδοσιακό ντιζάιν όπου τα τελικά της εξάτμισης βρίσκονται στο πίσω μέρος, στο νέο μονοθέσιο της Renault είναι τοποθετημένα ακριβώς κάτω από τους πλαϊνούς αεραγωγούς.
Η ομάδα αποφεύγει να δώσει λεπτομέρειες για την σκοπιμότητα αυτής της επιλογής, ωστόσο λέγεται πως έχει να κάνει με την λειτουργία του διαχύτη και την μεγιστοποίηση της παραγωγής κάθετης δύναμης.
"Δεν πρόκειται να μιλήσω αναλυτικά για αυτό, θα αφήσω τους ανταγωνιστές μας να το καταλάβουν από μόνοι τους", δήλωσε ο Μπουγιέ στο ESPNF1 επί του θέματος.
"Αποφασίσαμε να πάμε θαρραλέα με αυτό το ντιζάιν και να κάνουμε το μονοθέσιο λίγο διαφορετικό σε αυτόν τον τομέα.
"Σίγουρα είναι ένα ρίσκο, αλλά είμαστε άνετοι με αυτό. Πρέπει να είμαστε. Γιατί αν παραμείνεις υπερβολικά συντηρητικός, τότε μένεις στο τέλος της ουράς. Δεν θέλουμε να περνάμε το χρόνο μας αντιγράφοντας τους άλλους.
"Αν θέλεις να είσαι μπροστά, πρέπει να σκέφτεσαι δημιουργικά. Είναι ξεκάθαρο ότι κάναμε μια τεχνική επιλογή που ίσως ανοίξει την πόρτα για περαιτέρω εξέλιξη ή όχι. Αλλά έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που δουλεύουν για μας και επίσης νομίζω ότι είναι καλό για την F1".
Το μονοθέσιο της Renault έγραψε μόλις τον 8ο ταχύτερο χρόνο στην πρεμιέρα των δοκιμών, με τον Βιτάλι Πετρόφ να συμπληρώνει 28 γύρους στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου