Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Η τελευταία μέρα του τριήμερου τεστ στην Βαλένθια ανήκε στην Renault




Το μονοθέσιο της ομάδας βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην ισπανική πίστα λόγω του πρωτότυπου συστήματος εξάτμισης, με τις καταλήξεις να βρίσκονται κάτω από τους πλαϊνούς αεραγωγούς αντί για το πίσω μέρος του αμαξώματος.
Το αν το συγκεκριμένο ντιζάιν έχει θετική επίδραση στην απόδοση του μονοθεσίου ή όχι, μένει να φανεί στις επόμενες δοκιμές, αλλά η εμφάνιση του Κούμπιτσα την Πέμπτη (3/2) αποτελεί σίγουρα μία ενθαρρυντική ένδειξη.
Ο πολωνός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο όχι μόνο της ημέρας, αλλά συνολικά του τεστ στην Ρικάρντο Τόρμο, στο 1:13.144.

Η Force India ήταν και πάλι πολύ ψηλά στην κατάταξη, έστω και με το περσινό της μονοθέσιο, με τον Αντριαν Σούτιλ να διατηρεί την VJM03 στην 2η θέση, μένοντας μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Κούμπιτσα.
Στην 3η θέση ήταν ακόμα ένα μοντέλο του 2010, αυτό της McLaren, στο ντεμπούτο του Τζένσον Μπάτον στις φετινές δοκιμές, ο οποίος ανέλαβε δουλειά από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Μαρκ Ουέμπερ είχε μια πολύ παραγωγική μέρα σε σχέση με χτες, όταν ο χρόνος του μέσα στην πίστα περιορίστηκε εξαιτίας ενός μηχανικού προβλήματος.
Ο αυστραλός ήταν σε θέση να συμπληρώσει 105 γύρους με την νέα Red Bull RB7, ολοκληρώνοντας τις προσπάθειές του με τον 4ο καλύτερο χρόνο.
Αντίθετα τα πράγματα δεν κύλησαν ομαλά για τον Φελίπε Μάσα και την Ferrari, καθώς μια διαρροή λαδιού ύστερα από τους 12 πρώτους γύρους, καθήλωσε τον βραζιλιάνο στο γκαράζ. Ο οδηγός της Scuderia επανήλθε στην πίστα προς το τέλος του session και πρόλαβε να γράψει μερικούς γρήγορους γύρους, που τον έφεραν 5ο στην κατάταξη.
Πίσω του βρέθηκε ο Τίμο Γκλοκ με το περσινό μονοθέσιο της Virgin, ακολουθούμενος από τις καινούργιες Williams FW33 και Sauber C30, τις οποίες οδήγησαν οι Πάστορ Μαλντονάντο και Σέρχιο Πέρες αντίστοιχα.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 9η θέση με την Mercedes W02, έχοντας αφιερώσει πάντως ολόκληρο το απόγευμα σε μεγάλης διάρκειας περάσματα μέσα στην πίστα.
Τέλος ο Γιάρνο Τρούλι αναγκάστηκε να κάνει αποκλειστικά γύρους ελέγχου συστημάτων με το νέο μονοθέσιο της Lotus, χωρίς να γράψει χρόνο. Αυτό γιατί η ομάδα δεν είχε στη διάθεσή της το κατάλληλο εξάρτημα, ώστε να επιδιορθώσει τη βλάβη που παρουσιάστηκε χτες στο υδραυλικό σύστημα του τιμονιού.
Το δεύτερο χειμερινό τεστ θα γίνει στην Χερέθ την επόμενη εβδομάδα (10-13/2).


Θέση Οδηγός         Ομάδα                  Χρόνος             Γύροι
 1.  Κούμπιτσα      Renault                1m13.144s           95
 2.  Σούτιλ         Force India Mercedes*  1m13.201s  +0.057  117
 3.  Μπάτον         McLaren Mercedes*      1m13.553s  +0.409  105
 4.  Ουέμπερ        Red Bull Renault       1m13.936s  +0.792  105
 5.  Μάσα           Ferrari                1m14.017s  +0.873   80
 6.  Γκλοκ          Virgin Cosworth*       1m14.207s  +1.063  114
 7.  Μαλντονάντο    Williams Cosworth      1m14.299s  +1.155  101
 8.  Πέρες          Sauber Ferrari         1m14.469s  +1.325  104
 9.  Σουμάχερ       Mercedes               1m14.537s  +1.393  110
10.  Μπουεμί        Toro Rosso Ferrari     1m14.801s  +1.657   73
11.  Καρθικέγιαν    HRT Cosworth*          1m16.535s  +3.391   63
12.  Τρούλι         Lotus Renault          no time             38

* Μονοθέσιο 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου