Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ο Απόστολος Βέλλιος αποκάλυψε πως είχε πρόταση από τον Ολυμπιακό, ΑΕΚ αλλά και άλλες αγγλικές ομάδες όπως οι Άστον Βίλα και Φούλαμ προτού καταλήξει στην Έβερτον



Ο 19χρονος στράικερ, ο οποίος τον περασμένο Ιανουάριο εντάχθηκε στο δυναμικό των "Ζαχαρωτών" πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην αναμέτρηση με την Άστον Βίλα.
Επίσης το περασμένο Σάββατο έμεινε στον πάγκο στο ματς με την Γουλβς.

Όπως αποκάλυψε ο Έλληνας φορ, είχε προτάσεις από ΑΕΚ, Ολυμπιακό, Φούλαμ, Άστον Βίλα αλλά και ιταλικούς συλλόγους, προτιμώντας τελικά την Έβερτον. 

"Η Πρέμιερ Λιγκ αποτελούσε την πρώτη επιλογή μου. Από τη στιγμή που ήρθα στην Έβερτον, είδα το στάδιο, το προπονητικό κέντρο και συναντήθηκα με τους ποδοσφαιριστές και τον προπονητή κατάλαβα πως ήταν το κατάλληλο μέρος για μένα.


Ήμουν τόσο εντυπωσιασμένος και αισθάνομαι πολύ καλά εδώ" δήλωσε αρχικά ο Βέλλιος για να συμπληρώσει:

ίχα προτάσεις από την Άστον Βίλα και τη Φούλαμ, αλλά και πολλές ομάδες στην Ελλάδα, όπως τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Εδώ όμως ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα".

Ο ταλαντούχος άσος αναφέρθηκε και στο ντεμπούτο του με την πρώτη ομάδα. "Ονειρευόμουν για χρόνια τούτη τη στιγμή επειδή η Πρέμιερ Λιγκ είναι το αγαπημένο μου πρωτάθλημα και είμαι τόσο χαρούμενος που αγωνίστηκα για πρώτη φορά.

Ο προπονητής μου είπε όταν υπέγραψα πως θα πρέπει να αποδεικνύω καθημερινά πως είμαι αρκετά καλός. Εάν το κάνω αυτό τότε θα παίζω. Αυτό είναι καλό για μένα γιατί θέλω να δουλέψω σκληρά. Μου αρέσει η δουλειά και θέλω να βελτιώσω το παιχνίδι μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου