Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Ο αμυντικός της Μπορντό,Κάρλος Ενρίκε, επιστρέφει στους αγωνιστικούς χώρους έπειτα από απουσία επτά μηνών,



Τελευταίος αγώνας του 27χρονου Βραζιλιάνου ήταν στις 12 Σεπτεμβρίου του 2010, με αντίπαλο την Νις. Πλέον από δω και πέρα ο έμπειρος αμυντικός θα προπονείται με την πρώτη ομάδα, ενώ θα παίρνει χρόνο συμμετοχής  με τις ρεζέρβες των "γιρονδίνων".

Αναλυτικά τι δήλωσε ο ποδοσφαιριστής της Μπορντό:

Υπήρξαν στιγμές που δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω. Έβλεπα τους συμπαίκτες μου να τρέχουν και δεν μπορούσα να κάνω ούτε τζόκινγκ, ήταν τραγικό", τόνισε.

"Είχα φτάσει σε ένα σημείο που δεν ήθελα να παρακολουθώ τους αγώνες της ομάδας μου, διότι ήμουν πάρα πολύ λυπημένος. Έβγαινα με τα παιδιά μου βόλτα. Πλέον είμαι καλύτερα, δε είμαι βέβαια στην θέση να αγωνιστώ 100% στο γαλλικό πρωτάθλημα, αλλά σιγά-σιγά θα ανεβάζω ρυθμούς και σε ένα μήνα ίσως μπορέσω να αγωνιστώ κάποια λεπτά", πρόσθεσε ο πρώην παίκτης της Φλαμένγκο.

Θυμίζουμε πως ο Ενρίκε ανήκει στον σύλλογο από το 2005, μετρώντας 79 συμμετοχές μέχρι σήμερα, ενώ έχει σκοράρει και πέντε φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου