Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

O Nτουντού σε νέες του δηλώσεις επισήμανε πως στοχεύει να φτάσει στο ιδανικό αγωνιστικό επίπεδο για να βοηθήσει στην Ατλέτικο Μινεϊρο


Ντουντού: «Να φτάσω στο ιδανικό επίπεδο»

Στην Βραζιλία ασχολούνται πλέον σε καθημερινή βάση με τον πρώην παίκτη του Ολυμπιακού, Ντουντού Σεαρένσε. Ο νυν άσος της Ατλέτικο Μινεϊρο, αναμένεται άμεσα στην Ελλάδα, όπως γράφουν και στην χώρα του καφέ για να πάρει τα πράγματά του και να γυρίσει είτε την Κυριακή είτε την Δευτέρα για μόνιμη πια εγκατάσταση στην πατρίδα του.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι «όταν συμφώνησα ν' αποχωρήσω από τον Ολυμπιακό ήρθα στην Βραζιλία με μία αλλαξιά ρούχα. Αυτές τις μέρες που θα βρεθώ στην Αθήνα θα τις χρησιμοποιήσω για να φέρω την οικογένειά μου εδώ, να μαζέψω τα πράγματά μου.

Επίσης θέλω να χαιρετήσω αλλά και να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Ολυμπιακού». Σχετικά με την Ατλέτικο Μινεϊρο και τα τεστ από τα οποία πέρασε είπε: «Τ' αποτελέσματα απ' αυτά τα τεστ θα είναι ο οδηγός για το πως θα δουλέψω από εδώ και πέρα, αρχίζοντας από την μέρα που θα γυρίσω στην Βραζιλία. Ο στόχος μου είναι να προπονηθώ πολύ καλά και να φτάσω στο ιδανικό αγωνιστικό επίπεδο για να είμαι έτοιμος για το πρωτάθλημα. Θέλω να είμαι απόλυτα έτοιμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου