Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αγουέρο: "Φεύγω από την Ατλέτικο"



Οι δηλώσεις του 22άχρονου ποδοσφαιριστή ήρθαν να επιβεβαιώσουν τα τελευταία δημοσιεύματα που έκαναν λόγο περί αποχώρησης του από την ομάδα.

"Είμαι 23 ετών και έχω όλο το μέλλον μπροστά μου", είπε ο Αγουέρο. "Δεν είναι οικονομικός ο λόγος που φεύγω, αλλά αγωνιστικός..."

"Γι' αυτό θέλω να εκφράσω με σαφήνεια την εκτίμηση μου προς τον σύλλογο για αυτά τα χρόνια που έμεινα εδώ, αλλά και ότι στις πληρωμές προς το πρόσωπο ήταν πάρα πολύ σωστή".


"Είχα πάρει την απόφαση μου εδώ και αρκετό καιρό. Το θέμα το συζήτησα με τους ανθρώπους της Ατλέτικο και συμφώνησαν και οι ίδιοι, παρόλο που μου πρότειναν νέο συμβόλαιο με καλύτερες αποδοχές".

Ενώ ο πρώην ποδοσφαιριστής της Ιντεπεντιέντε θέλησε να ευχαριστήσει τους οπαδούς της ομάδας: "Θα τους έχω για πάντα στην καρδιά μου, ειλικρινά θέλω να τους πω ένα μεγάλοι ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια που βρισκόμουν στην ομάδα, που τόσο πολύ με στήριξαν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου