Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Ροναλντίνιο: «Ευτυχισμένος στη Φλαμένγκο»



Ο σταρ της Φλαμένγκο, Ροναλντίνιο επιβεβαίωσε ότι δεν θα μπορούσε να είναι πιο ευτυχισμένος από τώρα που αγωνίζεται στους Ρουμπονέγκρος, στον απόηχο της κατάκτησης του περιφερειακού πρωταθλήματος του Ρίο. 
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο επίσημο σάιτ της Φλαμένγκο:
«Είναι τόσο χαρούμενος εδώ. Από την ημέρα που ήρθα ένιωθα μια ιδιαίτερη αύρα από την ομάδα και την πόλη. Οι συμπαίκτες μου, οι προπονητές, οι φίλαθλοι και οι μέτοχοι μου έχουν φερθεί υπέροχα.

Είναι αδύνατον να είμαι δυστυχισμένος παίζοντας για την Φλαμένγκο λόγω όλων αυτών που αντιπροσωπεύει αυτή η ομάδα. Έχω ήδη κατακτήσει τον πρώτο μου τίτλο εδώ και δουλεύουμε για να πετύχουμε ακόμη περισσότερα».
Για το παιχνίδι κυπέλλου με την Σεαρά:
«Δεν θα είναι εύκολο για εμάς. Γνωρίζουμε ότι η Σεαρά είναι μια πολύ καλή ομάδα και θα θέλουν να μας κάνουν την ζωή δύσκολη. Ο σκοπός μας είναι να παλέψουμε για το Κόπα Λιμπερταδόρες του χρόνου και μπορούμε να το πετύχουμε σε έξι παιχνίδια αν κερδίσουμε. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου