Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ο επιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ότι θα παραμείνει και την νέα σεζόν στους "κόκκινους διάβολους"



Ο πρώην επιθετικός της Τότεναμ είχε σημαντική συνεισφορά στη φετινή σεζόν για την ομάδα του, πετυχαίνοντας 21 γκολ.

Ο Βούλγαρος φορ αγωνίζεται στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ από το 2008 και έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο.

Έχω συμβόλαιο για ένα ακόμη χρόνο και δεν πάω πουθενά. Είμαι μέρος του 19ου τίτλου της Γιουνάιτεντ και θέλω να είμαι μέρος του 20ου, αυτό είναι το πλάνο μου.

Είναι ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στην ομάδα γιατί είμαι πρωταθλητής και ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος.


Οι 19 τίτλοι είναι φανταστικό επίτευγμα",  είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε για τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ το Σάββατο κόντρα στην Μπαρτσελόνα στο "Γουέμπλεϊ.

"Περιμένω νίκη απέναντι στην Μπαρτσελόνα. Όλοι νομίζουν ότι οι Ισπανοί είναι το φαβορί αλλά κανένας δεν ξέρει ποιός θα νικήσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου