Σάββατο 14 Μαΐου 2011

ο Σερ Αλεξ Φέργκιουσον όμως είχε βρεθεί πολύ κοντά στο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Αρσεναλ, όπως αποκάλυψε ο ίδιος.



Ο σκωτσέζος τεχνικός είχε δεχθεί πρόταση το 1986 για να αναλάβει τον λονδρέζικο σύλλογο, αλλά η συμφωνία των δύο πλευρών δεν προχώρησε και εκείνος στη συνέχεια ανέλαβε τη Γιουνάιτεντ, στον πάγκο της οποίας κάθεται μέχρι και σήμερα.

"Μου προσέφεραν το πόστο του προπονητή της Αρσεναλ και ήθελα να πάρω τον Γουόλτερ Σμιθ μαζί μου. Του είπα για την πρόταση που είχα στα χέρια μου και με ενθάρρυνε να πάω. Οταν του είπα να πάμε μαζί, μου αποκάλυψε πως είχε συμφωνήσει να αναλάβει βοηθός προπονητή στη Ρέιντζερς.
Το πρόβλημα ήταν ότι η Αρσεναλ ήθελε άμεση απάντηση και εγώ δεν μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο καθώς έπρεπε να μεταβώ στο Μεξικό για το Μουντιάλ ως ομοσπονδιακός τεχνικός της Σκωτίας. Οπότε δεν προχώρησε η συμφωνία. Ο Γουόλτερ πήγε στη Ρέιντζερς και εγώ κάποιους μήνες αργότερα πήγα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ", αποκάλυψε ο Φέργκιουσον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου