Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ρομπέρτο Μαντσίνι. Κάναμε περήφανους τους οπαδούς!

 "Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να κάνουμε περήφανους τους οπαδούς μας. Είχαν πολλά χρόνια να αισθανθούν τόσο μεγάλη χαρά και να δουν την ομάδα τους να σηκώνει ένα τρόπαιο. Οσο χαρούμενος και ικανοποιημένος μπορεί να είμαι εγώ, είναι πιο σημαντικό το γεγονός πως και οι οπαδοί αισθάνονται το ίδιο", δήλωσε ο Μαντσίνι.
Με όνειρο που έγινε πραγματικότητα παρομοίασε το Κύπελλο ο μεγάλος πρωταγωνιστής του τελικού και σκόρερ του μοναδικού τέρματος κατά της Στόουκ Σίτι, Γιάγια Τουρέ: "Είναι όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Είναι εκπληκτικό για τον σύλλογο.
Οταν ξεκινήσαμε τη σεζόν, είχα πει στους συμπαίκτες μου ότι έπρεπε να κερδίσουμε κάποιον τίτλο και είναι υπέροχο που καταφέραμε να κατακτήσουμε το Κύπελλο Αγγλίας και να έχουμε ήδη εξασφαλισμένη την παρουσία μας στο επόμενο Champions League".
Βέβαιος ότι βοήθησε την ομάδα του να πάρει τη νίκη και το Κύπελλο εμφανίστηκε από την πλευρά του ο Μάριο Μπαλοτέλι: "Είχα μια χρονιά, σκ...ά. Δεν ήμουν καλός και το παραδέχομαι. Ομως, σήμερα βοήθησα πάρα πολύ την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Ο Καντονά ήταν ένας πολύ μεγάλος παίκτης, όμως εγώ είμαι διαφορετικός, είμαι ο Μάριο".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου