Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ο Παναγιώτης Κονέ χαρακτήρισε σημαντικό βήμα στην καριέρα του τη Λάτσιο, ενώ τόνισε ότι περιμένει σύντομα καλά νέα από τους μάνατζερ του.



Μπορεί όλο το ενδιαφέρον να έχει πέσει πάνω στον Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος φέρεται ως ο μεγάλος στόχος της Λάτσιο για την επίθεσή της, όμως τα τελευταία 24ωρα αποκαλύφθηκε ότι υπάρχει και άλλος παίκτης που ενδιαφέρει τους Ρωμαίους και ο οποίος κουβαλάει άρωμα Ελλάδας.

Ο λόγος για τον Παναγιώτη Κονέ, που τα σενάρια θέλουν τους "λατσιάλι" να διαπραγματεύονται με τη Μπρέσια για την απόκτησή του, με τον Έλληνα διεθνή μέσο να εκφράζει την αισιοδοξία του για τη συγκεκριμένη μεταγραφή μέσω σημερινής συνέντευξής του στην "Corriere dello Sport".

Αναλυτικα η συνέντευξη του Παναγιώτη Κονέ:

Η Λάτσιο σε θέλει;

Είναι μία μεγάλη ομάδα. Είμαι χαρούμενος που το όνομά μου συνδέεται με το όνομα της Λάτσιο.

Τί τύπος μέσου είσαι;


Μπορώ να παίξω σε όλες τις θέσεις, όπως συνέβη στη Μπρέσια. Είμαι το τυπικό 8άρι, περισσότερο δημιουργικός παρά ανασταλτικός.

Σου αρέσει να βάζεις στόχο την εστία όπως στο ματς με τη Μπάρι, όταν σκόραρες το πρώτο σου γκολ στην Ιταλία.

Ήταν πραγματικά μία καλή ενέργεια. Είχα δοκιμάσει όλο το χρόνο να βάλω γκολ, είχα 10-15 ευκαιρίες αλλά δεν ήμουν τυχερός μπροστά από την εστία. Θα μπορούσα να σκοράρω περισσότερα τέρματα. Στο γήπεδο κινούμαι πολύ και τίθεμαι στη διάθεση της ομάδας.

Γεννήθηκες στην Αλβανία αλλά παίζεις στην Εθνική Ελλάδας. Μας διηγείσαι την ιστορία σου;

Άφησα τα Τίρανα σε ηλικία 4 ετών για να πάω στην Ελλάδα με την οικογένειά μου. Στα 17 μου χρόνια κλήθηκα για πρώτη φορά στην Εθνική Ελλάδας. Μετά Ολυμπιακός, ΑΕΚ, Ηρακλής. Έπαιξα επίσης στη Γαλλία, στη Λανς.

Ποιος σε έφερε στην Ιταλία;

Ο Τζανλούκα Νάνι, ο τεχνικός διευθυντής της Μπρέσια. Με είδε πάρα πολλές φορές με την Εθνική Under 21: αυτός αποφάσισε να με φέρει στην Ιταλία.

Πρώτος χρόνος στη Serie A και ήδη στο στόχαστρο σημαντικών συλλόγων όπως η Λάτσιο.

Είμαι ευτυχισμένος. Πράγματι έφτασε ένα πρωτάθλημα, όμως αυτό μου δίνει ώθηση να πάω ακόμα καλύτερα. Η Λάτσιο θα ήταν ένα σημαντικό βήμα για την καριέρα μου, είναι μία κορυφαία ομάδα.

Φέτος όμως δεν κατάφερε να βγει στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Παρακολούθησα την πορεία τους στο πρωτάθλημα. Έδειξαν ότι είναι συμπαγές σύνολο στο γήπεδο, με πάρα πολλούς ικανούς παίκτες όπως οι Ερνάνες, Ματουζάλεμ, Μάουρι και Σάρατε. Η Λάτσιο είναι μεταξύ των τεσσάρων πρώτων ομάδων του ιταλικού ποδοσφαίρου.

Ίσως παίξεις μαζί με τον Κλόζε και τον Σάρατε τη νέα σεζόν.

Είναι πολύ καλοί παίκτες. Στα επόμενα δύο χρόνια η ομάδα θα κάνει σίγουρα μεγάλα πράγματα. Η ομάδα δείχνει ότι έχει ένα ξεκάθαρο σχέδιο και ελπίζω νικηφόρο.

Πως κυλάει η διαπραγμάτευση μεταξύ της Λάτσιο και της Μπρέσια;

Την παρακολουθούν οι εκπροσωποί μου. Δεν τους καλούμε επειδή δουλεύουν και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα μου δώσουν καλά νέα.

Ποιός παίκτης σε εμπνέει;

Μου αρέσει πολύ ο Ζέεντορφ.

Το όνειρό σου;

Να παίξω σε μία μεγάλη ομάδα όπως η Λάτσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου