Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

O Τσάμπι Αλόνσο απεκάλυψε σε δηλώσεις του πως του λείπει η ομάδα της Λίβερπουλ



Η πενταετία που πέρασε στην "κόκκινη" πλευρά του Μέρσεϊσαϊντ δεν μπορεί να ξεχαστεί, και ο Βάσκος μέσος της Ρεάλ Μαδρίτης ομολόγησε σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό κανάλι της Λίβερπουλ ότι αναπολεί την ατμόσφαιρα του συλλόγου.

"Μου λείπουν πολλά πράγματα. Μου λείπουν οι συμπαίκτες μου, η ατμόσφαιρα στο Μέλγουντ (σ.σ. το προπονητικό κέντρο). Ήταν υπέροχο να δουλεύεις εκεί, και φυσικά το Άνφιλντ είναι ασυναγώνιστο. Αισθάνομαι προνομιούχος για τις βραδιές που έζησα σε αυτό το γήπεδο".

Η...προβοκατόρικη ερώτηση για το αν θα ήθελε να επιστρέψει κάποια στιγμή στους "reds" κάθε άλλο παρά έφερε τον Αλόνσο σε δύσκολη θέση. "Έχω πάντα το κόκκινο πάθος μέσα μου και αν οι περιστάσεις τα φέρουν έτσι, γιατί όχι;"


"Την παρούσα στιγμή δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί, αλλά θα μπορούσε να είναι μια πιθανότητα. Ποτέ μη λες ποτέ" είπε ο νυν μέσος της "βασίλισσας", ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει και το ποδοσφαιρικό του απωθημένο.

"Θέλω το πρωτάθλημα γιατί είναι το μόνο τρόπαιο που δεν έχω και εκείνο που μου λείπει περισσότερο. Το έχασα στη Λίβερπουλ και ελπίζω να το κατακτήσω τώρα με τη Ρεάλ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου