Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Χριστοβασίλης: "Πέρασε πολλές φορές από το μυαλό μου να αποχωρήσω"




Χριστοβασίλης: "Πέρασε πολλές φορές από το μυαλό μου να αποχωρήσω"



 
Το όνομά του έχει εμπλακεί στα στημένα και ο πρόεδρος του ΠΑΣ, Χριστοβασίλης στις δηλώσεις του με αφορμή την πρεμιέρα αναφέρε για το πολύκροτο θέμα αλλά και όσα περιμένει για την νέα σεζόν.

"Δεν έχει συμπληρωθεί ακόμα το ρόστερ. Αναμένουμε κι άλλους παίκτες την επόμενη εβδομάδα. Ονόματα ακόμα δεν μπορούμε να πούμε. Αναμένουμε, όμως, ένα τερματοφύλακα, κάποιους επιθετικούς και 2-3 παίκτες στη μεσαία γραμμή που μας λείπουν.

Ο στόχος που έχουμε θέσει πάνω απ' όλα η παραμονή και πιστεύω θα τα καταφέρουμε και μετά θέλουμε να αποδώσει και θέαμα γιατί ο κόσμος θέλει και το θέαμα για να έρθει στο γήπεδο.

Το συμβόλαιο του Μπακαγιόκο τελείωσε. Του είχαμε κάνει μία συγκεκριμένη πρόταση τον Μάιο, δεν μας είχε απαντήσει, τώρα μας ειδοποίησε ότι θα έρθει το Σάββατο, δεν ξέρω κάτι, θα το δούμε.

Ήταν κάτι που δεν το περίμενα. Μου δημιούργησε προβλήματα στις επαγγελματικές μου δραστηριότητες, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε. Αυτές τις μέρες πέρασε πολλές φορές από το μυαλό μου να αποχωρήσω από την ομάδα και να επικεντρώσω στην δικαιοσύνη μέχρι να δικαιωθώ.

Αποφάσισα λίγο πριν την πρώτη προπόνηση ότι κάτι τέτοιο θα ήταν άστοχο. Η οικογένειά μου και οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου ξέρουν ότι είμαι αθώος κι αυτό μου είναι αρκετά. Έχω προκαλέσει ανοιχτά τον κύριο ανακριτή να με καλέσει άμεσα για να μπει ένα τέλος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου