Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Σαμίρ Νασρί Είμαι πεινασμένος για τίτλους





Ο ίδιος επεσήμανε ότι η απόφαση που θα λάβει θα έχει να κάνει πάντα με το αθλητικό και όχι το οικονομικό μέρος.



Τα χρήματα δεν είναι το κίνητρο για μένα. Πάντα έπαιρνα τις αποφάσεις από την πλευρά του ποδοσφαίρου.Δεν θέλω να πάω σε μία ομάδα που δεν θα μου άρεσε το ποδόσφαιρο που θέλω που θα ήμουν χαρούμενος", είπε χαρακτηριστικά.

Συνεχίζοντας εξάλλου, τόνισε:"Ήδη έχουμε μεγάλους μισθούς. Η προτεραιότητα είναι να κάνω μία μεγάλη καριέρα και να κατακτήσω τίτλους.


Αυτό είναι πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο. Χωρίς τίτλους δεν μπορείς να είναι στην λίστα για την ανάδειξη του κορυφαίου παίκτη. Πήγα στην Αγγλία να κατακτήσω τρόπαια γιατί δεν έχω κερδίσει κάτι στην καριέρα μου εκτός από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U-17 το 2004.

Έστω και χωρίς τίτλους νομίζω ότι αναπτύχθηκα. Είμαι πεινασμένος για τίτλους. Παίζω ποδόσφαιρο γιατί μου αρέσει το άθλημα και θέλω να νιώσω το αίσθημα του νικητή. Η κατάκτηση ενός τροπαίου είναι η ομορφιά και η αίσθηση του ομαδικού αθλήματος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου