Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Ο Μίλαν Γιοβάνοβιτς έμεινε ελεύθερος από την Λίβερπουλ και δηλώνει πως είναι ανοιχτός στο να έρθει στη χώρα μας για λογαριασμό του Ολυμπιακού.



Την πόρτα των πρωταθλητών Ελλάδας χτύπησε ο Μίλαν Γιοβάνοβιτς ο οποίος με την έγγραφη συγκατάθεση της Λίβερπουλ είναι ελεύθερος να διαλέξει τον επόμενο προορισμό της καριέρας του.

Ο 30χρονος Σέρβος που έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τα μεταγραφικά θέματα του Ολυμπιακού, μίλησε στον Πρωταθλητή τονίζοντας ότι είναι ανοικτός για να ακούσει την πρόταση των Πειραιωτών.

Ωστόσο όπως υπογράμμισε δεν έχει γίνει ως τώρα καμιά επίσημη κίνηση από την πλευρά των ερυθρολεύκων για την απόκτηση του.


"Έχω πάρει εγγράφως την συγκατάθεση της Λίβερπουλ και είμαι ελεύθερος να υπογράψω σε ομάδα της αρεσκείας μου χωρίς κανένα μεταγραφικό κόστος.

Δεν έχω κάτι στα χέρια μου από τον Ολυμπιακό, όμως είμαι ανοιχτός να ακούσω την πρόταση του", ήταν οι δηλώσεις του Μίλαν Γιοβάνοβιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου