Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Ο Γιούργκεν Κλίνσμαν θα είναι ο νέος προπονητής των Ηνωμένων Πολιτειών




Ο Γιούργκεν Κλίνσμαν ανέλαβε τα ηνία του αμερικανικού αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος, όπως ανακοίνωσε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Σουνίλ Γκουλάτι.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε τον Γιούργκεν προπονητή στην εθνική ομάδα των ανδρών. Είναι ένας καταξιωμένος παίκτης και προπονητής με εμπειρία και γνώση να φέρει εις πέρας το πρόγραμμά μας. Μπορεί να έχει βοηθήσει σε πολλούς τομείς του αθλήματος και ανυπομονούμε να μας οδηγήσει  με την παρουσία του".

Από την πλευρά του ο παλαίμαχος επιθετικός δήλωσε:


"Είναι τιμή μου και είμαι περήφανος που κλήθηκαν να είμαι ο νέος προπονητής των Η.Π.Α. Θέλω να ευχαριστήσω την Ομοσπονδία για την ευκαιρία που μου έδωσε. Ανυπομονώ και εγώ να συναντηθώ με την ομάδα και να αρχίσουμε την προσπάθεια για τη πρόκριση στο Μουντιάλ του 2014".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου