Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον πλέον προσφωνείται και Δόκτωρ Άλεξ Φέργκιουσον



Ο τεχνικός της Μάντσεστερ Γιουνάιιτεντ κατάγεται από το Στέρλινγκ της Σκωτίας, ενώ ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα από την τοπική Ιστ Στέρλινγκσαϊρ.

Για τους παραπάνω λόγους σε συνδυασμό με την τεράστια προσφορά του στον αθλητισμό έγινε αποδέκτης της σπουδαίας διάκρισης.

Ο 69χρονος Φέργκιουσον έπαιξε ποδόσφαιρο στη γειτονική Φόλκερκ για μία τετραετία (1969-1973).


"Έχω λάβει πολλές διακρίσεις στη ζωή μου. Είμαι ευγνώμων στο Πανεπιστήμιο Στέρλινγκ για ότι έχει κάνει για μένα αλλά και για το γεγονός πως με ανακήρυξαν Δόκτωρα.

 

Το εκτιμώ πολύ, όπως και η οικογένεια μου. Είναι τεράστια τιμή" δήλωσε ο... Δρ. Άλεξ Φέργκιουσον για να συμπληρώσει:

"Έχω λάβει πολλές τιμητικές διακρίσεις, αλλά δεν έχω αλλάξει. Δεν πρέπει να αφήσεις αυτές τις διακρίσεις να επηρεάσουν την προσωπικότητα σου.

 

Για παράδειγμα, ο  Μπόμπι Τσάρλτον και ο Ματ Μπάσμπι αποτελούν σωστά παραδείγματα. Παραμένουν προσγειωμένοι στη γη. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι, ταπεινοί όπως πάντα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου