Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ως σωστή επιλογή για την καριέρα του χαρακτήρισε την μεταγραφή του στην Skoda Ξάνθη, ο 29χρονος τερματοφύλακας, Ζοντί Βιβιανί.


"Είμαι χαρούμενος που τελείωσε η μεταγραφή μου και πλέον ανήκω σε μια ομάδα όπως η SKODA ΞΑΝΘΗ", είπε αρχικά ο Βιβιανί και συνέχισε: "Είμαι εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις της ομάδας. Σίγουρα οι πρώτες μου στιγμές εδώ είναι θετικές."


Όσο για το γεγονός ότι θα αγωνιστεί μακριά από την Γαλλία για πρώτη φορά, απάντησε."Μετά από αρκετά χρόνια στην πατρίδα μου, νομίζω πως είχε φτάσει το πλήρωμα του χρόνου να κάνω ένα βήμα παραπάνω. Η μεταγραφή μου στην SKODA ΞΑΝΘΗ είμαι σίγουρος ότι ήταν η σωστή επιλογή".


Ολοκληρώνοντας τις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του, είπε: "Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αφήσουμε τα λόγια και ξεκινήσουμε τη δουλειά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου