Δεν νομίζω να δούμε τη σκληρή γόμα ξανά", τόνισε ο αγωνιστικός διευθυντής του επίσημου προμηθευτή της F1, Πολ Χέμπερι.
"Νομίζω ότι είναι ίσως υπερβολικά σκληρή και πως η μέση παρέχει αρκετή ανθεκτικότητα για τις 'επιθετικές' πίστες που έρχονται στη συνέχεια. Οπότε δεν νομίζω να επιλέξουμε τα σκληρά λάστιχα από εδώ και πέρα".
Επίσης, ο Χέμπερι αποκάλυψε ότι το σκληρό λάστιχο πρόκεται να αντικατασταθεί του χρόνου από μια νέα γόμα, η οποία θα γεφυρώσει τη διαφορά της υπάρχουσας μαλακής και της μέσης γόμας.
"Πιθανόν την επόμενη χρονιά η μέση γόμα γίνει η σκληρή", πρόσθεσε. "Επίσης μάλλον θα βάλουμε κάτι ανάμεσα στη μαλακή και τη μέση που έχουμε τώρα, γιατί θέλουμε να κρατήσουμε τη διαφορά του περίπου ενός δευτερολέπτου ανάμεσά τους.
"Η απόσταση της πολύ μαλακής και της μαλακής είναι σχεδόν εντάξει, γιατί έχεις πλεονέκτημα ενός δευτερολέπτου (με την πολύ μαλακή), αλλά και έναν ξεκάθαρο περιορισμό στη χρήση της από τη φθορά. Το ίδιο θέλουμε να πετύχουμε τώρα με μια νέα μέση και μια νέα σκληρή γόμα".
Η είδηση της απόσυρσης των σκληρών ελαστικών για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος αποτελεί μια σημαντική ώθηση για την Ferrari, της οποίας το μονοθέσιο έχει δείξει να δουλεύει σημαντικά καλύτερα με τις πιο μαλακές γόμες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου