Συναρπαστικό ήταν το πρώτο "Old Firm" της χρονιάς, καθώς η Ρέιντζερς νίκησε με 4-2 την Σέλτικ στο "Άιμπροξ", κάνοντας... ανατροπή στην ανατροπή.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο 22' με τον Νέισμιθ, αλλά στο ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι ήταν μπροστά χάρη στα γκολ των Χούπερ στο 34' και Ελ Καντουρί στο 41'.
Το 2-2 ήρθε από τον Γέλαβιτς στο 55' και την ανατροπή για την Ρέιντζερς ολοκλήρωσε στο 67' ο Λάφερτι, ενώ το τελικό 4-2 διαμόρφωσε ο Νέισμιθ στις καθυστερήσεις.
ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ: ΜακΓκρέγκορ, Γουΐτακερ, Γκοϊάν, Μποκανέγκρα, Πάπατς, Ντέιβις, Εντού, Νέισμιθ, Γουάιλντ, Λάφερτι, Γέλαβιτς (90' Χίλι).
ΣΕΛΤΙΚ: Φόρστερ, Μαρκ Γουΐλσον, Λούβενς, Κέλβιν Γουΐλσον, Ελ Καντουρί (64' Στόουκς), Μπράουν (74' Φόρεστ), Καγιάλ, Κι, Μουλγκρού, Χούπερ, Σαμαράς (83' Μπανγκούρα).
*κόκκινη 75' Μουλγκρού

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου