Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Στις επόμενες ώρες ο Μάαρτεν Στεκέλενμπουγκ θα πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο του Μιλάνου, όπου νοσηλεύεται μετά από χτύπημα στο κεφάλι.




Ο ολλανδός πορτιέρο δέχθηκε κλοτσιά στο κεφάλι από τον Λούσιο στο παιχνίδι, Ιντερ - Ρόμα 0-0 και έπεσε αναίσθητος.

Μια ημέρα μετά, ο ίδιος έλεγε: "Δεν θυμάμαι τίποτα. Είδα τον Λούσιο να έρχεται προς το μέρος μου και όλα ξαφνικά μαύρισαν. Ελπίζω να επιστρέψω το συντομότερο στο γήπεδο".

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο ο Στεκέλενμπουργκ θα μείνει εκτός δράσης για περίπου έναν μήνα για να ξεπεράσει πλήρως το χτύπημα που δέχθηκε.

Και την Κυριακή (18/9) πάντως θα υποβληθεί σε νέες λεπτομερείς εξετάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου