Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΣ Γιάννινα, Γιώργος Χριστοβασίλης, με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, χαρακτήρισε λυπηρό το γεγονός να διασύρουν τον σύλλογο και τον ίδιο προσωπικά




Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Χριστοβασίλης στον "NovaΣπορ FM 94,6":

Για την πειθαρχική δίωξη που του ασκήθηκε από τους ποδοσφαιρικούς εισαγγελείς της ΕΠΟ: "Είναι λυπηρό να μας διασύρουν έτσι, μετά από δέκα χρόνια που κάνουμε επενδύσεις και προσπαθούμε να βοηθήσουμε το ποδόσφαιρο. Είναι κρίμα για τον κόπο μας, για τα χρήματα που έχουμε δαπανήσει.


Εγώ αναζητώ πλέον τον τρόπο να φύγω από το ποδόσφαιρο, να εξαφανιστώ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως με κατηγορούν. Στις επιχειρήσεις μου και στις δουλειές μου, έχω συνεργασία με τράπεζες με άλλες εταιρίες και δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ. Ήδη από το καλοκαίρι έχω προβλήματα σε αυτές τις συνεργασίες. Πως με διασύρουν τώρα με αυτό τον τρόπο;".

Για τους λόγους για τους οποίους κατηγορείται: "Δεν ξέρω. Δεν γνωρίζω τίποτα. Ποια κατηγορία, αόριστα έτσι; Ούτε έχω χαρτιά στα χέρια μου για να ξέρω τι γίνεται. Είμαι από τους πρώτους που είπα να γίνει κάθαρση, αλλά να ξέρω γιατί κατηγορούμαι. Όταν το όνομά μου ακούστηκε το καλοκαίρι, είχα ζητήσει από τον ανακριτή και τον εισαγγελέα να με καλέσουν.

Αντί να με καλέσουν, μετά από τέσσερις μήνες βγαίνει στο όνομά μου ξανά στην επιφάνεια. Ενδεχομένως για το παιχνίδι με τον Ιωνικό, που αδικήθηκε ο ΠΑΣ και του ακυρώθηκε γκολ στο 89’, κάποιοι παίζουν στοίχημα και κατηγορούν το Χριστοβασίλη. Με αυτά τα πράματα, πως θα πάνε καλά οι ομάδες. Εμείς που δε φταίμε την πληρώνουμε".

Για το αν παίζει στοίχημα: "Αν έχω παίξει ένα ευρώ στη ζωή μου, θα πω ψέματα".

Για την αποφυλάκιση του Μάκη Ψωμιάδη: "Δεν μπορώ να κρίνω την απόφαση για τον κ. Ψωμιάδη εγώ. Αν είναι αθώος καλά κάνανε και τον βγάλανε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου