Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Πολύ μεγάλη χαρακτήρισε τη νίκη επί του Άρη, ο Γιώργος Δώνης


Αναλυτικά όσα είπε ο Γιώργος Δώνης: "Θέλω να ξεκινήσω λίγο διαφορετικά. Είναι χαρά του ποδοσφαίρου όταν είσαι προπονητής ή ποδοσφαιριστής να έρχεσαι σε ένα τέτοιο γήπεδο με καλό αγωνιστικό χώρο και σε τέτοια ατμόσφαιρα. Εμένα μου αρέσουν αυτά τα γήπεδα και κάθε φορά που έρχομαι ανεξαρτήτου αποτελέσματος το ευχαριστιέμαι.

Όσον αφορά το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν μία πολύ καλή ομάδα όπως την σχεδιάζουμε και την φτιάχνουμε από την προετοιμασία. Όπου θέλουμε να επιβάλλουμε τον ρυθμό του παιχνιδιού ανεξαρτήτου αντιπάλου. Το πετύχαμε σε μεγάλο βαθμό και δικαίως φύγαμε προηγούμενοι στα αποδυτήρια.


Στο δεύτερο ημίχρονο έχω πολλά παράπονα από την μεσοεπιθετική μου γραμμή γιατί τους είπα να έχουμε την κατοχή της μπάλας για να βάλουμε γκολ και όχι για να την έχουμε. Γενικώς κάναμε μία πολύ μεγάλη νίκη και πήραμε ένα σημαντικό τρίποντο.

Είναι η πρώτη φορά στα τρία χρόνια μου στον Ατρόμητο που κερδίζουμε στις πρώτες αγωνιστικές. Νομίζω ότι και οι δύο ομάδες στο πρώτο ημίχρονο θέλανε να επιβάλλουν το παιχνίδι τους με μας να το επιβάλλαμε σε μεγαλύτερο βαθμό. Περίμενα όμως τον Άρη περισσότερο επιθετικό".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου