Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Αναστασάκος:. Είμαστε μία οικογένεια".






"Εντάξει πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι. Ο Ολυμπιακός έχει δυο ματς λιγότερα, όμως εμείς καταφέραμε να διατηρηθούμε πρώτοι στη βαθμολογία. Το πιο σημαντικό από όλα για εμένα όμως, είναι ότι παραμείναμε αήττητοι για 8ο σερί ματς.

Αυτό είναι καλό για την ψυχολογία της ομάδας, που τώρα θα ξεκουραστεί για δυο αγωνιστικές και θα επιστρέψει σε ακόμα καλύτερη κατάσταση"..


Τις προηγούμενες χρονιές η ομάδα δεν είχε τύχη, φέτος όμως άλλαξαν τα πράγματα έτσι δεν είναι;

"Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η τύχη σήμερα, όμως όλα αυτά είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που γίνεται κάθε μέρα στις προπονήσεις. Φέτος είμαστε πιο συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και κάνουμε λιγότερα λάθη στην άμυνα σε σχέση με την περσινή σεζόν.

Το μυστικό πάντως είναι ένα. Δουλειά, δουλειά και δουλειά".

"Σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα"

Τέλος ρωτήσαμε τον έμπειρο φορ για τα γκολ που πετυχαίνει με τον Ατρόμητο, τα οποία είναι συνήθως βαθμοί

"Δεν το βλέπω έτσι. Βοηθάω την ομάδα όποτε με χρειαστεί και είμαι εδώ για όποια στιγμή με χρειαστεί ο προπονητής μου. Χάρηκα πολύ για τα γκολ που πέτυχαν και είχαν ως αποτέλεσμα να κερδίσουμε.

Στα αποδυτήρια και τα παιδιά χάρηκαν μαζί μου, κάτι που μου έδωσε κουράγιο για να συνεχίσω. Είμαστε μία οικογένεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου