Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011



Το έκανα για πολλούς λόγους αλλά αφήνω στους άλλους να καταλάβουν τί σημαίνει. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος μπορεί να καταλάβει.

Ο Τσάπι (σ.σ Λες Τσάπμαν, ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για τις εμφανίσεις των παικτών) το έκανε για μένα, του είπα τις λέξεις και τις τύπωσε.


Ο Τσάπι είναι καλός τύπος, ένας από τους καλύτερους. Δεν θα το ξανακάνω όμως, γιατί διαφορετικά θα βλέπω κίτρινη κάθε εβδομάδα. Ήταν μία και έξω για τη Γιουνάιτεντ!",

Θα πρέπει να τους ευχαριστήσω. Ακόμα και όταν είχα άσχημες στιγμές με υποστήριζαν πάντα. Πάντα τραγουδούσαν το όνομά μου και με επευφημούσαν.

Αυτό είναι σημαντικό για μένα. Ήθελα να πω ευχαριστώ και το να σκοράρω δύο φορές για τη Σίτι στο Ολντ Τράφορντ ήταν ο τρόπος μου..."


"Δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος. Ενδιαφέρονται για την προσωπική μου ζωή όμως αυτό που έγινε το Σαββατοκύριακο δεν έγινε από μένα.

Έφταιγε ένας από τους φίλους και ένας από τους φίλους του αδερφού μου. Ίσως πρέπει να είμαι περισσότερο προσεκτικός για το ποιον βάζω σπίτι.

Δεν ήμουν εγώ πάντως, δεν έκανα κάτι. Σε μία άσχημη περίοδο οι άνθρωποι μπορούν να μιλούν για σένα και να λένε ό,τι θέλουν

Εγώ όμως επικεντρώνομαι στο ποδόσφαιρο, στους συμπαίκτες και στον προπονητή μου, στην κοπέλα μου και στην οικογένειά μου, και σε αυτά που μου λένε. Μόνο αυτοί είναι σημαντικοί για μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου