Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Ο Γιάννης Ζαραδούκας μίλησε για τον αγώνα Ελλάδα-Κροατία αλλά και την δικιά του παρουσία στην Εθνική



Ο Γιάννης Ζαραδούκας μίλησε στον Sport103 FM για τον συγκεκριμένο αγώνα, για την παρουσία του στην Εθνική ομάδα αλλά και την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό.

Για την εκ νέου παρουσία του στην Εθνική μας ομάδα και το παιχνίδι της Παρασκευής στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» με την Κροατία είπε: «Από σήμερα και μέχρι την ώρα έναρξης του αγώνα, έχουμε στο μυαλό μας στον αγώνα με την Κροατία και το πώς θα καταφέρουμε να πάρουμε την νίκη».


Για την κρισιμότητα του παιχνιδιού στο κυνήγι της πρωτιάς σημείωσε: «Εμείς είμαστε Έλληνες και ξέρουμε ότι οι Έλληνες στα δύσκολα φαίνονται και αυτό θα το δείξουμε μέσα στο γήπεδο. Στα δύσκολα πάντα είμαστε πολύ καλοί. Θα παίξει μεγάλο ρόλο για την διακύμανση του αγώνα θα είναι το πάθος που θα βγάλουμε στον αγωνιστικό χώρο».

Για την παρουσία του κόσμου στις κερκίδες του «Γεώργιος Καραϊσκάκης» τόνισε: «Ο κόσμος έχει καταλάβει την σημασία του παιχνιδιού απέναντι στην Κροατία, θα είναι όλοι εκεί και θα γεμίσουν το γήπεδο για να μας στηρίξουν».

Για το κλειδί της νίκης επί της Κροατίας είπε: «Το μηδέν στην άμυνα και η επίτευξη ενός γκολ στην επίθεση, ασφαλώς θα ανεβάσει την ψυχολογία μας και θα είναι πιο εύκολο και για εμάς».

Όσο για το αν ξεχωρίζει κάτι από την Κροατία και το υλικό της υπογράμμισε:«Η Κροατία είναι ένα πολύ καλό σύνολο και αργότερα θα κοιτάξουμε ατομικά τους αντιπάλους μας. Δεν ξέρουμε ποιοι ακριβώς θα αγωνιστούν, μπορεί να υπάρξουν αλλαγές όπως και στην δική μας ομάδα, οπότε θα διαβάσουμε τον αντίπαλο και μετά θα ξέρουμε ακριβώς τι θα κάνουμε».

Στον δρόμο της νίκης επί της Κροατίας στο κυνήγι της πρωτιάς του ομίλου σημείωσε: «Επειδή οι ομάδες όπως η Κροατία, κοιτάνε την πρωτιά, πιστεύω ότι δεν θα κλειστούνε στην άμυνα και ότι θα παίξουν επιθετικά».

Για την πρώτη του κλήση στην Εθνική ομάδα τόνισε: «Σίγουρα, είναι δικαίωση για έναν ποδοσφαιριστή η κλήση του στην Εθνική, ειδικά όταν προέρχεσαι από μια μικρότερη ομάδα. Αυτό δείχνει πως όταν δουλεύεις και πιστεύεις τον εαυτό σου, κάποια στιγμή θα είσαι καλός και θα σου βγει μέσα στο γήπεδο.

Δεν περίμενα να κληθώ στην Εθνική για να πω την αλήθεια, αλλά από την στιγμή που έγινε, το πίστεψα. Δεν ήταν τυχαία η κλήση μου και για αυτό τον λόγο αγωνίστηκα στα δυο παιχνίδι με Ισραήλ και Λετονία».

Για την εμπιστοσύνη του Φερνάντο Σάντος στον ίδιο σχολίασε: «Πιστεύει πολύ σε εμένα ο προπονητής και εγώ με την σειρά μου πίστεψα στον εαυτό μου ακόμα περισσότερο, για να παίξω καλύτερα».

Για τον στόχο του με την Εθνική ομάδα υποστήριξε: «Στόχος από εδώ και πέρα για μένα είναι να παίξουμε όλοι καλά και να κερδίσουμε την Παρασκευή την Κροατία».

Για την υπογραφή συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό το πρωί για τα επόμενα δύο χρόνια τόνισε: «Είναι μία ακόμη δικαίωση στην καριέρα μου αλλά δεν αλλάζει κάτι σε μένα σαν άνθρωπο αλλά ότι ανήκω σε μία μεγαλύτερη ομάδα».

Κι όσο για την πορεία της καριέρας του ο Ζαραδούκας δήλωσε: «Έχω περάσει από δύσκολες καταστάσεις στο ποδόσφαιρο και έχω μάθει να σέβομαι και να με σέβονται. Η δυσκολότερη κατάσταση είναι αυτά που πέρασα στα πρωταθλήματα της Β’ και της Γ’ Εθνικής. Την στεναχώρια μου με αυτά που έγιναν με τον Ολυμπιακό Βόλου, την ξεπέρασα με την κλήση μου στην Εθνική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου