Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ο Αλεσάντρο Πάτο αποκάλυψε ότι τρόμαξε με την περιπέτεια υγείας του Κάσανο αλλά εξέφρασε την πίστη ότι θα ξαναπαίξουν μαζί αρκετές φορές



Τρόμαξα όταν διάβασα στις εφημερίδες την είδηση της νοσηλείας του Κασάνο όμως ύστερα τον είδα να αστειεύεται ως συνήθως και ηρέμησα",

"Ο Αντόνιο είναι σαν αδερφός μου, ελπίζω να πάνε όλα καλά και να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό, η Μίλαν τον έχει ανάγκη και τον περιμένει με ανοιχτές αγκάλες.


Ο Κασάνο έχει έναν πολύ δυνατό χαρακτήρα και θα το ξεπεράσει και αυτό. Ελπίζω να πάει καλά την Πέμπτη η εγχείριση.

Έτσι είναι η ζωή και είμαι σίγουρος ότι ο Αντόνιο θα αντιμετωπίσει την κατάσταση με τον καλύτερο τρόπο μαζί με τη μητέρα και τη σύζυγό του. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε συμπαίκτες για πολλά ακόμη ματς".


"Είμαι έτοιμος, είναι αδύνατο να επιστρέψω με την Κατάνια επειδή δεν έχω προπονηθεί ακόμα με την ομάδα, θα γυρίσω μετά τη διακοπή.

Μετά από κάθε τραυματισμό γυρίζω πιο δυνατός γιατί είναι σκληρό να πηγαίνω στο στάδιο και να βλέπω την ομάδα από τις κερκίδες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου