Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ο Ντιέγκο Αρίας μετά τις καλές εμφανίσεις του στο Europa League με την φανέλα του ΠΑΟΚ κλήθηκε για πρώτη φορά στην Εθνική Κολομβίας.




Συγκεκριμένα, δήλωσε ο Αρίας:

 
- Για την κλήση του στην Εθνική Κολομβίας:

"Ευχαριστώ το Θεό για την πρώτη μου κλήση στην Εθνική Κολομβίας, αλλά και για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο Ομοσπονδιακός προπονητής. Είμαι περήφανος που θα φορέσω τη φανέλα της χώρας μου".

- Για τη θέση που αγωνίζεται:


"Στον ΠΑΟΚ παίζω μπροστά από τους αμυντικούς, που είναι η φυσική μου θέση".

- Για τις εμπειρίες που παίρνει στην Ευρώπη:

"Η εμπειρία είναι πολύ καλή και φέτος η ομάδα έχει θετικά αποτελέσματα. Με τον ΠΑΟΚ είχα την ευκαιρία να παίξω σε υψηλό επίπεδο στην Ευρώπη και αυτή η εμπειρία είναι υπέρβαση για μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου