Eάν χρειαστεί να αφήσω τη Μπαρτσελόνα θα πάω πίσω στην Άρσεναλ, θα μου άρεσε αυτό"
"Δεν ντρέπομαι που λέω ότι την ημέρα που έφυγα το μόνο που μπόρεσα να πω είναι "Ευχαριστώ πάρα πολύ", δεν μπορούσα να πω περισσότερα.
Δεν ντρέπομαι που λέω ότι σχεδόν έκλαψα. Δεν έχω γνωρίσει ποτέ κάποιον τόσο πιστό όσο ο Αρσέν Βενγκέρ.
Είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές, το πιστεύω πραγματικά αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου