"Θα κάνουμε και κάποιες προσθήκες με παίκτες έτοιμους που δεν θα χρειάζονται χρόνο
προσαρμογής. Εξετάζουμε και τη λύση των δανεικών παικτών, αρκεί να είναι καλές περιπτώσεις".
Για τις θέσεις που ο Πανιώνιος θα χρειαστεί ενίσχυση, ο Μάντζιος είπε πως στόχος είναι ένας τερματοφύλακας, ένας μέσος και ένας δεύτερος επιθετικός, επαναλαμβάνοντας, πάντως, ότι πρωταρχικό μέλημα είναι να δοθεί λύση στο οικονομικό πρόβλημα.
Για τους στόχους της ομάδας τη φετινή χρονιά, είπε: "Η παραμονή μας στην κατηγορία θα κριθεί από τα οκτώ εντός έδρας παιχνίδια στο δεύτερο γύρο, αλλά νομίζω πως αν είμαστε αυτοί που πρέπει, δεν θα διεκδικήσουμε απλώς την παραμονή μας, αλλά θα τερματίσουμε ακόμη ψηλότερα στη βαθμολογία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου