Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Απόλυτα ικανοποιημένος δηλώνει ο Βινσέντ Κομαπνί από την πορεία που διαγράφει η Σίτι



"Τα αποτελέσματα και οι εμφανίσεις μας είναι η απόδειξη της δουλειάς μας και του ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Δεν μου αρέσει να μιλάω πολύ και να θέτω στόχους, αλλά πιστεύω πραγματικά ότι φέτος είναι η χρονιά μας", είπε ο αμυντικός
της Σίτι και συνέχισε...
"Δεν είναι η ποιότητα των ποδοσφαιριστών ή τα χρήματα που έχουμε και μπορούμε να διαθέσουμε. Είναι το ομαδικό πνεύμα που παρατηρείται και το κίνητρο που βλέπω εγώ στους συμπαίκτες μου καθημερινά στις προπονήσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου