Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Γιακούμπου:Θέλουμε τον κόσμο να είναι μαζί μας και να παλέψουμε όλοι μαζί".




"Οι οπαδοί φωνάζουν να φύγει ο προπονητής. Τι να πω εγώ για αυτό; Είναι σοκαριστικό, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε; Η κατάσταση αυτή δεν κάνει καλό ούτε στην ομάδα, ούτε στους ποδοσφαιριστές", είπε ο νιγηριανός και συνέχισε...
"Οι οπαδοί είναι ο 12ος παίκτης μας. Θέλουμε να μας
βοηθήσουν για να κατακτήσουμε κάτι για την ομάδα. Δεν βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, είμαστε τελευταίοι. Θέλουμε τον κόσμο να είναι μαζί μας και να παλέψουμε όλοι μαζί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου