«Είναι απογοητευτικό, επειδή δεν καταφέραμε να σκοράρουμε και αν δεν βάζεις γκολ σε τέτοιους αγώνες, τότε είναι δύσκολο να κερδίσεις. Είχαμε ευκαιρίες, θα μπορούσαμε
να έχουμε βάλει δύο ή τρία γκολ στο πρώτο μισάωρο, αλλά αν δεν τα καταφέρεις να σκοράρεις τότε, οι άλλοι αμύνονται με όλους τους παίκτες και είναι δύσκολο να βρεις λύση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου