Από την πλευρά του ο Θανάσης Γιαννακόπουλος επανέλαβε την φράση που είχε χρησιμοποιήσει και σε προηγούμενο Δ.Σ. "ο Θεός να βάλει το χέρι του", ωστόσο στο τέλος της τοποθέτησής του εξέφρασε την αισιοδοξία του πως όλα θα πάνε καλά και θα βρεθεί λύση.
"Εχω να πω ότι είναι δύσκολη η οικονομική θέση του Παναθηναϊκού. Δεν θα πω τραγική, αλλά πολύ δύσκολη. Ο Θεός να βάλει το χέρι του", είπε αρχικά και κατόπιν ρωτήθηκε για τους υποψήφιους επενδυτές, λέγοντας: "Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται με τους επενδυτες. Όσο για τον Σουλτάν, εμένα με βάζει σε σκέψεις και μου δημιουργεί ανησυχία. Ο χρόνος θα δείξει".
Για το αν κάποιος από τους νυν μετόχους βάλει λεφτά, ανέφερε: "Eγινε μία κουβέντα. Να συσταθεί μια επιτροπή να πάει σε όλους τους καλούς Παναθηναϊκούς και να ζητήσει τη βοήθεια τους. Εγώ το βλέπω δύσκολο να βάλει λεφτά άνθρωπος τώρα".
Για την παράταση της ΑΜΚ, σχολίασε: "Πήραμε ένα μήνα παράταση ώστε όποιος θέλει να βοηθήσει τον Παναθηναίκό να έχει το χρόνο".
Για την παράταση της ΑΜΚ, σχολίασε: "Πήραμε ένα μήνα παράταση ώστε όποιος θέλει να βοηθήσει τον Παναθηναίκό να έχει το χρόνο".
Για το αν διαβάστηκε επιστολή από ενδιαφέρομενο: "Όχι, δεν διαβάστηκε καμία επιστολή".
Τέλος έδωσε και τις ευχές του για τις γιορτές: "Χρόνια πολλά και καλή χρόνια σε όλους του οπαδούς του Παναθηναϊκού. Ο Παναθηναϊκός με την 100χρονη ιστορία του δεν θα χαθεί, θα βρεθεί κάποιος καλός Παναθηναϊκός να τον πάρει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου