Αναλυτικά, ο Δημήτρης Κυριακίδης μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6
-τη νίκη επί του ΟΦΗ:«Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο παιχνίδι. Ο ΟΦΗ όμως έχει πρόβλημα όταν δεν σκοράρει γρήγορα στα παιχνίδια του και φορτώνεται με άγχος. Εμείς κρατήσαμε την ισοπαλία μέχρι το ημίχρονο κι από εκεί και πέρα έγινε πιο εύκολο για μας».
-τη νίκη επί του ΟΦΗ:«Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο παιχνίδι. Ο ΟΦΗ όμως έχει πρόβλημα όταν δεν σκοράρει γρήγορα στα παιχνίδια του και φορτώνεται με άγχος. Εμείς κρατήσαμε την ισοπαλία μέχρι το ημίχρονο κι από εκεί και πέρα έγινε πιο εύκολο για μας».
-την αγωνιστική φιλοσοφία του Λεβαδειακού: « Πάντα πρώτο μέλημα είναι να κρατήσουμε το μηδέν πίσω. Και με μισό μηδέν κερδίζεις ένα ματς. Εμείς θέλουμε να είμαστε συμπαγείς πίσω. Όταν δεν δέχεσαι γκολ, μπορείς ανά πάσα στιγμή να κερδίσεις, όπως κάναμε απέναντι στον ΟΦΗ».
-την πορεία Λεβαδειακού στο πρωτάθλημα: «Θα μπορούσαμε να είχαμε περισσότερους βαθμούς, αν δεν είχαμε το άτυχο αποτέλεσμα της περασμένης αγωνιστικής με τον Εργοτέλη. Είναι αρκετά δύσκολο το έργο μας, αφού έχουμε επί δύο μήνες να παίζουμε συνέχεια Τετάρτη-Κυριακή. Η ομάδα δεν ξεκουράστηκε παρά μόνο μία εβδομάδα. Νωρίτερα κάναμε προπονήσεις και δεν ξέραμε πότε και σε ποια κατηγορία θα παίζαμε. Δεν κάναμε καθόλου διακοπές και ήδη υπάρχει κούραση στην ομάδα. Αν όμως συνεχίσουμε να δείχνουμε το ίδιο πάθος και την ίδια θέληση, πιστεύω πως στο τέλος θα τα καταφέρουμε. Έχουμε κάνει καλή δουλειά στην προετοιμασία και αυτό βγαίνει στο γήπεδο».
-τη μάχη της παραμονής: «Το πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό και για το στόχο που έχουμε εμείς, τη σωτηρία, μάχονται 5-6 ομάδες. Θα είναι δύσκολο μέχρι το τέλος. Σίγουρα η Δόξα Δράμας είναι σε πολύ δύσκολη θέση, αλλά στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου