"Όπως και να’ χει, ναι! Θέλω να επιστρέψω στη Γαλλία", ήταν το αρχικό του σχόλιο για το ενδεχόμενο να κλείσει την καριέρα του στην πατρίδα του.
Στη συνέχεια τόνισε στο Canal+: "Δεν
γνωρίζω κάτι για την Οσέρ. Είναι απλώς φήμες, αλλά δεν θα είχα πρόβλημα να παίξω ξανά στην Οσέρ".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου