Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

O Ρομπέρτο Μαντσίνι δηλώνει ότι ο τίτλος της Πρέμιερ Λιγκ θα παιχτεί στο ντέρμπι με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στις 28 Απριλίου.





"Είμαστε στην κορυφή αλλά γνωρίζουμε ότι έχουμε άλλα 21 παιχνίδια. Αν είμαστε δυνατοί τότε το πρωτάθλημα θα κριθεί στην έδρα μας απέναντι στην Γιουνάιτεντ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου