Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Βαλβέρδε: Σας θέλω καλύτερους το 2012





"Η χρονιά ολοκληρώθηκε όπως έπρεπε, αλλά θέλω το 2012 να είστε ακόμα καλύτεροι, γιατί ακόμα έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης", τους είπε μεταξύ άλλων ο προπονητής του Ολυμπιακού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου